19 June 2009

Lesen Baru!!!

Hari berganti minggu, minggu brganti bulan, bulan brganti tahun (ape byk sgt da...), selepas 2 tahun aku menunggu saat ni.. akhirnya penantian ku brakhir jgk.. huhuhu... aku da dpt lesen pnuh!!! Yahoooo!!!! (^.^) xde 'P' da...(terharunye aku.. haha!)

Actually, lesen aku da xpired 3/6/09 ari 2.. tp aku xperasn n trus drive kete aku jln2 tnpe rse brsalah.. haha.. plg jauh ble aku drive kete blk ke kedah.. adeh... kalo tetibe ade roadblock mse 2 mmg naye je... huhuhu... so, kpd spe2 yg lesennye masih ade 'P' lg, slalu la usha2 tarikh xpired korg.. jgn jd cam aku nie.. kalo kene tahan ngan polis @ JPJ da dpt mslh plak..

Ingat! seblum drive, tgk dlu sume dlm keadaan ok @ x, trmasuk la knderaan anda.. x kisah la basikal skali pn.. kalo tayar pancit xleh naik gak kn... haha! k, slamat memandu n brhati-hati di jalanraya!



lesen baru aku!!! hahaha!!!

No comments:

Post a Comment