07 September 2009

Jom Berbuka Rmai2...

Baru2 ni aku brbuke kt padang depan Masjid Kuantan brsame2 ngan Amir, Afi, Fahim, Bob, Kimie, Norman n Akmal... Actually, da plan lme da mnde ni, dr awal puase lg.. tp x sempat nk pegi sbb byk test n quiz pd seblah malam..

Petang 2, seblum gerak g padang, Hafiz mntak tolong antarkan die g Balok, aku pn kuar la awal sket sbb takut lmbat lak sampai kt padang nnt.. tp kuar awal pn mcm xubah pape.. keadaan jalan di bandar Kuantan sangat sesak... akhirnye aku smpai kt padang btul2 mse brbuke.. so, aku pn lari2 la g cari air dlu tuk brbuke.. then baru g tengik makanan.. tuk ari 2, aku bantai 2 bungkus kuey tiaw.. sgat lapar.. huhuhu...

Mse tengah sedap melayan makanan 2, tibe2, 'POMMM!!!!'... nk jatuh jantung aku rsenye.. bleh plak ade orang pasang bunge api kt situ... trpikir gak aku jap.. 'dio
rg ni xde moral ke??? masjid kt depan mate je.. bleh lak main bunge api kt sni... orang tgh semayang kot kt dlm.. hampeh..'

Moral cerita, plan la mende elok2 ye... n hormat la sket umah Allah.. bkn xleh nk main bunge api ke, mercun ke.. tp biar la kne ngan tmpat...





pemandangan Masjid Kuantan dikala senja



suasana brbuka d padang...


Kimie yg happy lpas dpt makan...

Akmal n Amir dgn makanan masing2..


No comments:

Post a Comment