05 February 2010

KISH 1 Hati!

Wah, da lbih sebln aku xmenyinggah blog ni... sgt2 sibuk dgn my study n bisnes.. huhuhu... byk prkara yg prlu diberi perhatian lbih dari blog ni.. (sori ye en. blog.. hahaha).. Neway kali ni nk cite skit psal tajuk di atas nun...

Msti rmai yg tnye ape mksud KISH?? da cam ayat hindustan da die pnye bunyi.. haha.. ni la singkatn dr Kem Integriti Satu Hati (KISH) yg dihadiri oleh sume student civil engineering kt kampus aku nih.. satu program tuk menyedarkn bdak2 nih sebenarnye, trmasuk la org yg menulis nih.. sbb sem lpas attendance adalah sgt truk... huhuhu...

Kembara kali ni bkn dgn kereta kancil kesayangan ku, tapi dengan bus kolej.. destinasi, Gunung Senyum, Jengka, Pahang... da la kne brtolak awal pg... pkul 6.30am da chow.. gile pning kpale aku bgn awal sgt.. adeh.. smpai je sne sume muke muram je.. haha.. dlm pale otak msing da pkir pe yg diorg nk wat kt dlm utan belantare nih...

Hmm, neway bleh tahan la tuk 1st day sbb ktorg dpt jalan2 msuk gue kt dlm Gnung Senyum 2.. aku pn xigt bpe byk gue yg ktorg teroka.. tp yg pnting menarik.. aku pn da lme xmsuk gue nih.. haha.. jari aku je yg slalu mnjelajah 'gue2' kt atas nih.. kui3.. activity ok la.. bleh la tahan, yg lain 2 aku consider je la ok.. xde ape yg seronok sgt kecuali msuk gue.. hahaha...





satu-satunye sumber cahaya dlm Gua Terang Bulan.. mmg cam bulan..


di pintu gua...

mendengar taklimat sebelum msuk ke dalam gua...

org2 yg pnah msuk gua... hahaha...

tgh menghayati keindahan gua...

No comments:

Post a Comment